Bármikor előfordulhat, hogy a hiába fordítjuk el a slusszkulcsot, nem történik semmi, a motor egész egyszerűen nem akar beindulni. Nagyon gyakran kézenfekvő az ok, mégpedig, hogy lemerült az akkumulátor. Ekkor sokan hívnak egy ismerőst, aki betolja a gépjárművet. Ez viszont nem a legjobb ötlet az új autók esetében.
Az új autók betolása kapcsán itt tájékozódhat bővebben! Ha az autó nem reagál a slusszkulcs elfordítására, annak több oka lehet, de nagyon csak annyi a probléma, hogy az akkumulátor lemerül. De, akár az is előfordulhat, hogy egész egyszerűen csak tönkre ment, sérült a gyújtásrendszer valamelyik vezetéke vagy elromlott az önindító. Ha bekapcsolva hagytunk egy fogyasztót, akkor könnyen lehet, hogy mire használni szeretnénk az autót, arra az akkumulátor lemerül. Ekkor segítséget kérhetünk pár embertől, hogy betolják az autót vagy megkérhetünk valakit, hogy egy bikakábel segítségével felélessze az aksit. A gépjármű betolása úgy zajlik, hogy ketten-hárman hátulról tolják az autót, miközben a sofőr lenyomva tartja a kuplungot, a sebességváltót pedig kettesben tartja. A segítők tolják az autót, amely gyorsulni kezd. Ekkor a sofőr leveszi lábát a kuplungról, amint a jármű a megfelelő sebességet eléri. Ha beindul a motor, akkor gázt ad, megint lenyomja a kuplungpedált, üresbe rakja a váltót és addig túráztatja az autót, amíg az magától nem jár.
Az újabb gépjárművek esetében is alkalmazható lenne ez az eljárás, azonban nem tanácsos, mivel az egyik alkatrész könnyen kárt szenvedhet a próbálkozások miatt. Ez az alkatrész nem más, mint a katalizátor. A szakértők egyöntetűen azt állítják, hogy a betolás következtében sok elégetlen üzemanyag kerülhet az alkatrészbe, mely ennek következtében tönkre mehet. Ez akár százezer forintos javítási költséget is jelenthet.