Egy vállalkozás folyamatos fejlődéséhez még ma is rengeteg időre és energiára van szükség, noha az elmúlt évtizedekben a rendelkezésre álló eszközök tárháza igencsak kiszélesedett. Napjainkban már a klasszikus hirdetési felületek szerepét javarészt átvették a digitális megoldások, az internetes jelenlét pedig nagyobb horderővel bír, mint valaha. Ezzel együtt bizony jócskán akadnak olyan helyzetek, amikor a már-már klasszikusnak számító marketinges eszközök meglepően hatásosak tudnak lenni.
Ilyen például a különféle ajándéktárgyak kérdése, mint amilyen a toll is. Noha egyre ritkábban alkalmazott módszer, hogy bizonyos eseményeken egy-egy kisebb értékű használati tárggyal népszerűsíti magát egy cég, talán épp emiatt lehet ez egy igen sikeres metódus. Egy jó minőségű toll ugyanis hosszú ideig szem előtt marad és a használat során bizony reklámfelületként funkcionál, hiszen a rajta lévő felirat legtöbbször pontosan ezt a célt szolgálja. További vitathatatlan előny, miszerint ez egy rendkívül költséghatékony marketinges eszköznek számít. Nagy tételben vásárolva és gravíroztatva a toll ár-érték arányban az egyik legoptimálisabb metódus, ha fizikai kampányról van szó.
Ugyanakkor a toll nem csupán a potenciális érdeklődők megszólítására használható kiválóan. Emellett ugyanis munkatársaink elköteleződését is növelhetjük egy ilyen magas színvonalú jutalommal. Kiemelkedő teljesítmény díjazására, vagy évfordulók kapcsán tökéletes szuvenír lehet, természetesen ilyen esetekben mindenképpen érdemes a nívósabb modellek közül választani. Egy toll ráadásul nem csupán gyönyörű, de egyben roppant hasznos ajándék is, arról nem is beszélve, hogy könnyedén és gyorsan egyedivé varázsolható. Egy igényes gravírozással valódi névre szóló meglepetés lehet belőle, ez pedig jelentős presztízsértékkel is bír.